2008年11月8日 星期六

會考零分至大學畢業之路 | 亞特蘭提斯 .NET Atlantis
- 出來做事都已經差不多有8年,其實我很明白「識做人勝過識做事」。現實世界, 就算再有能力,一項工作都要有「人」參與,就會涉及人事,不是每個人都會盡量和自己配合,而自己亦不可能配合到每個人。
遇到一些麻煩友,出100%努力只會有50%收獲,不一定要推卸責任,互相卸膊,但這時候就正好需要冷靜和變通。

有時我會覺得,誰在乎你有如何強勁的Programming能力,如何用PhotoShop畫到一幅山水畫,甚至你讀書時有多少個[A],說到底做是 - 你做什麼職位?月入多少?
向來冶國冶民,玩弄朝野的人都不一定高材生,在一間公司做管理層亦不一定是MBA,之所以為什麼通常感覺[下屬會比上司叻],可能只是因為你的工作量比他還要多而已。
香港電腦業的曙光 | 亞特蘭提斯 .NET Atlantis
我相信近期找Programming工作的人應該很吃香,我月頭接受Offer後,之前已經前後5個Interview電話打給我,今天那一個更主動問我幾多錢人工,說加多$1000,問我有沒有興趣。原因我不清楚,比我高學歷的人多的是,比我Dev能力強的人都多的是。最後我拒絕了他,因為我暫時都覺得現在的工作還可以,而且我現在 Main Field 是寫PHP,由ASP.NET/C# => PHP感覺就好似搾開Ferrari 轉搾Taxi 咁(大概是咁比喻..),更容易,但很有趣,習慣一下就可以了~而且呢幾個月搵工都覺得其實香港PHP P仔需求很大,誰說是Java/.NET分天下,所以我都想襯呢次操下PHP。 但其實心裡的確是有一陣歡喜,因為第一次嚐到給人挖角的滋味。

其實呢兩個幾月,我應該算是了解電腦業的就業市場 (Yes,電腦業,我唔鐘意用IT呢個字),每天都看JobsDB,奴供處,Career Times,JobMarket,招職,Classified Post ,其實Programming工作還是On Demand,相信是中上層開始(PM,BA,SA)有危機,始終人工都是有返咁上下,可以見到JobsDB其實就算唔係Agency既工,Job AD依然都好多,但很多公司根本請不到Programmer,很多廣告我也重複看了很多遍。相信原因有兩點:

1. 大專大學的電腦科,都不是有太多人選擇,其實呢一行遲早出現斷層。做開果班,你冇返咁上下人工都請唔郁佢,Fresh Grad既,又未必可以Handle到,很多公司根本唔願意花時間去Train人或者俾新人花時間去Pick up,但公司很多都眼高手低。

2. 向來開發工作就是介乎於[專業]同[不專業]之間,門檻的確是很低,你HD/Asso畢業,已經可以去找P仔工,但有如個個人話什麼PHP易學,VB易明,入門門檻是低,但又有幾多人可以摸到天花板???換句話說,僱主都眼花撩亂,畢竟Interview一個應徵者都要花時間的。

greenshot_2008-10-08_22-57-31.jpg

1,2兩點其實是互相矛盾,但幸好是,我眼中所見,幾年前要求的IT超人(C,C++,J2EE,SE,ME, C#,ASP.NET,VB,PHP,Perl…)已經好少,正所謂百屌成才,呢樣o野起好多電腦行業討論區已經屌左好多年,現在終於有改善,無論如何,雖然我學歷還是很低,指教大學生似乎很點太過…但畢竟自己都打滾了那麼久,我建議有意加入電腦業的同學仔,最重要是心中富有,穩打穩扎才能起淡市中殺出條生路,搵工向來都是在[大海]中,你和公司的Mix and Match,只要你不是拎住個學位就想混飯吃,有真材實料,Interview時,識就識,唔識就要話唔識,你自知自己有料到,自然表現得有信心,Interviewer自然就會對你有好感,其實我相信見什麼工作都好,Interviewer不是想聽你的花言巧語,而且就算給你騙得過,實際做落就見真章,其實見工的本質就是這樣。
亞特蘭提斯 - .NET Atlantis
記得10年前左右我學VB6時,很多人說VB6學壞手勢,話學Delphi好,當然呢o的已經係歷史話題。但前排睇左幾篇Blog文,話PHP是次選語言,不會是初學者的首選,我都很同意,亦令我想起”學壞手勢”呢四隻字。

PHP的問題,其實在於太過寬鬆,好似近排我工作上是寫PHP就有很多令我出奇的情況。

沒有留言: